zengla.blogg.se

På min blogg kommer jag lägga ut tips, inspiration och bilder. Vill man köpa ngt kontakta mig på [email protected]

Kampen mot anorexi

Allmänt Permalink0
Att leva med anorexi, bullimi, ortorexi eller ätstörningar, som drabbad eller som anhörig är att leva i ett fängelse i ett helvete man inte kunde drömma om existerade. Det är fler och fler som drabbas och det går lägre ner i åldrarna och idag finns även speciella stödgrupper för gravida kvinnor som drabbas.Jag har länge funderat på att göra ngt men inte vetat vad, nu har jag bestämt mig för att försöka samla in pengar till föreningen Frisk och Fri. Var med du med genom att köpa halsbandet Belive in your self så skänker du 100 kr per sålt halsband till Föreningen Frisk & Fri. Gör en insats och beställ genom ett mejl till [email protected] eller via FB. Halsbandet kostat 150:-( 100 :- går till förenignen och 50:- täcker omkostanderna för frakt och material) Änglarna finns i färgerna Rött, Grått, ljusgrönt och blått.
Till top